Re: znikniecie partycji

Autor: nixon <nixon2_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 15:52:51 MET

> ... i zdecyduj się (napisz) jaki to OS! , bo takie same, twoje Q: widzę na
> Win9x. :-)

krotki opis zaistnialej sytuacji i watpie zeby to byla kwestia systemu
windows -owszem nie uzywam nt ale pod dosem fdisk rowniez nie czyta mi tych
partycji stad moj post na tej grupie

Do formatowania uzylem swojej starej dyskietki instalacyjnej systemu Ms-Dos
ktora
najpierw przed instalka formatuje dysk, tam przypisane bylo ze nastapi
formatowanie c:, watpie zeby partycja d: byla juz zniszczona gdyz
formatowanie to zajelo naprawde chwile podczas gdy d: to ok 30GB wiec i
okres formatowania nie bylby tak krotki!
generalnie sytajcja przed formatem wygladala tak:
c: 10gb
d:30gb
obecnie jest juz tylko c: ktora ma 2gb co jest wogule niezrozumiale dla
mnie...

Na to zainstalowalem Win 2000, ktory nie odczytal mi partycji wiec
odinstlaowalem go i teraz jest Win Me
uruchamiajac fdisk rowniez widzi tylko i wylaczniue nowa partycje zajmujaca
2gb czyli 5% calego dysku, reszty nie widzi!!!
sciagnalem program testdisk odpalam w moim obecnym win ME i komp sie
restartuje, gdy odpalam go z dosa wyswietla mi taka oto komende:

Load error: no DPMI - Get csdpmi*b.zip

pozdrawiam