Re: niebieska czcionka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Tue 15 Feb 2005 - 02:26:42 MET

NewsAgent as "Grzegorz Niemirowski" via <gnthexfiles@poczta.onet.pl> in
the thick of news:curiaq$77$1@news.onet.pl
> [...]
> Nie widzę żadnej gumowości. Nie napisałem, że nie wolno. Napisałem
> tylko, że nie można zakładać, że można sobie zawsze bezkarnie kasować
> wszystko co jest skompresowane.

Odniosłem się do tej bezkarności wskazując typ folderu i nic poza tym. To
adwersarze wpisali moje słowa do swoich założeń. Ja zakładałem odwrotnie!
:-)

> [...]
> To zrobiłeś później.
 A kiedy miałem to zrobić? Ani <wojtalla>, a nikt inny poza Toba nie dał
mi szansy. Odpowiedziałem później na zupełnie inne pytanie, chociaż też
niebieskie.

> [...]
> No właśnie! O to cały czas mi chodzi. To, czy plik jest śmieciem nie
> zależy od tego, czy jest skompresowany.

OK. Wątek jest jednak w kolorze blue, a nie all. Nie moja wina, że masz
szerszy horyzont.

> [...]
> Ale ja to tak właśnie zrozumiałem. Wcalnie nie myślałem, że chodziło Ci
> o przymus kasowania. Chodziło mi o to, że te pliki mogą być potrzebne,
> to zależy do użytkownika. Niektórzy np. boją się poprawek i chcą mieć
> możliwość ich odinstalowania.

Przetarliśmy,przytarliśmy ...i dotarliśmy do "wspólnego" celu ;-)
GL.