Re: niebieska czcionka

Autor: Michał Biek <_at_2.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 20:18:11 MET

Piciu as Piotr Krzyżański via <piciu@it-faq.pl> with the tick
<news:cuqqbo$k33$1@opal.icpnet.pl>:
> [...]
> Wiesz - ja bym był raczej ostrożny....

PZU ;-)

> Gdyby na przykład kolega znalazł *dllcache* i
> uznał ten folder za śmieci?

To gdyby pojawił się na grupie z problemem zaproponowałbym mu zmianę hobby
:-)

> U mnie na dysku też jest sporo w "kolorze niebieskim", a
> części z tych plików i folderów nie kompresowałem
> ręcznie . . . .

Bądź uprzejmy, przytocz tu kilka przykładowych nazw ... (nie zaczynających
się na $... i pomijając dllcache... i pomijając subdir/files w folderach
niebieskich) to (może) odniosę się do twoich wątpliwości i ewent. wyrażę
się precyzyjniej w spr. *blue* *dir* , chociaż IMHO w zasadzie wszystko
zostało omówione/wyjaśnione. :-)

--
Those who value safety say freedom is worthless if you're not alive to
enjoy it.  Those who value freedom say life is worthless if you're not