Re: XP i zmiana plyty głownej

Autor: -=\\Pioter/=- <piotr_k_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 13:40:35 MET

On Mon, 14 Feb 2005 13:12:14 +0100, "Michał Biek" <mb[7-]@2.pl> wrote:

>Newspupil as "-=\Pioter/=-" via <piotr_k_nospam@poczta.onet.pl> in the
>thick of news:6b3111ha7emtoge4r9pcsm3vs4ds97ehpk@4ax.com
>
>Nie życzę Ci źle, ale IMHO pacjent (XP bez ponownej instalacji) po takiej
>wymianie będzie niestety "dead" albo "missing"!

Tego sie wlasnie obawiam, bo tak wlasnie bylo z Windows 2000, co
wydaje mi sie dosyc osobliwe. Pamietam ze jeszcze NT mozna tak bylo
przeniesc, ale 2000 juz nie :( . Pewnym półsrodkiem jest zdaje sie,
ponowna instalacja w tym samym katalogu, co powoduje przejecie czesci
ustawien systemowych i zainstalowanych programów. No coz, zobaczymy co
z tego wyjdzie :>