Re: XP i problem z uruchomieniem

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 20:42:36 MET

> moj komp -> wlasciwosci ->[zaawansowane] ->
> ramka uruchamianie i odzyskiwanie -> {ustawienia}
> ramka awaria systemu -> [ ] Automatycznie uruchom ponownie
>
> a potem przy panic'u pozostanie ci BSOD i sobie poczytasz na
> czym windoza padła...

Odznaczyłem tę opcję, ale niebieski ekran dalej sam znika i komp się rebootuje.

Tym razem trafiłem do "Dziennik zdarzeń", a tam po tym reboocie pojawiło się 8
wpisów typu:
Sterownik wykrył błąd kontrolera na \Device\Harddisk0\D.

Czy to przez to mam te rebooty na starcie?
To może być wina sterownika do dysku IDE nVidii?
Może zastąpić go windzianym sterem ?

Na tym kompie używam jeszcze 2 innych systemów: Linux (FC3) i AmigaOS
(Amithlon). Pod nimi rzadnych problemów nie zauważyłem.

--
Pozdrawiam, Arek