Re: Zaszyfrowane pliki windows xp-Problem

Autor: Piotr S. <piechu1_at_GIN_SPAMERZE.wp.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 16:00:53 MET

Użytkownik "Adrian" <abyrdy@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cuno8p$o8h$1@nemesis.news.tpi.pl...
>A da się jakoś przywrócić poprzednią wersje windowsa który miał ten
> certyfikat ??
> Z góry dziękuje za odpowiedź

Smiem watpic. w kazdym razie ja bym nie potrafil. To jest juz inna bajka.
Jesli po prostu sformatowales dysk i nic z nim nie robiles - nic nie
instalowales to moze by sie dalo, odzyskac to jakims programem.
PartitionMagic chyba ma recover cos tam. Jesli jednak juz cos z dyskiem
robiles to mozesz dac do serwisu, czy innego punktu, który odzyska dane z
dysku i przywroci system. Takie operacje sa zazwyczaj drogie i niepewne, ale
nie wiem ile sa warte dla ciebie te pliki.

Piotr