Re: Zaszyfrowane pliki windows xp-Problem

Autor: Piotr S. <piechu1_at_GIN_SPAMERZE.wp.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 14:05:45 MET

Użytkownik "Adrian" <abyrdy@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cung3b$no8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam problem: Miałem windowsa xp proffesional i miałem na dysku c dane
> które
> przeniosłem na dysk d ponieważ potrzebowałem sformatować dysk c i
> zainstalować na nowo windowsa xp proffesional. Okazało się że pliki te
> były
> zaszyfrowane systemem windows i teraz na nowym systemie nie da sie ich
> otworzyć: wyskakuje: odmowa dostępu
> Aha we właściwościach nie da się wyłączyć teraz tego szyfrowania z tego
> nowego systemu.
> [...]
Nie da sie. Tzn w sumie sie da odszyfrowac, jednak trwalo by to na oko
jakies 2000 lat :)
Trzeba bylo wyeksportowac certifikat (cos w rodzjau hasla do tych plikow) i
go gdziesz przegrac w bezpieczne miejsce. Jesli jednak tego nie zrobiles, a
system, który ten certifikat przechowywal skasowales, to szans na odzyskanie
plików nie ma.
Mozesz je spokojnie wywalic.

Piotr