Re: Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Michal Jacykiewicz <mjac78_at_op.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 00:50:29 MET

Piotr Krzyżański wrote:

> To czasami może być któraś usluga powiązana z userem.
> Sporo programów działajacych jako usługa ma problemy
> przy użyciu szybkiego przełączania usera -tym bardziej
> z admina na usera...
> - sprawdź może pod tym kątem.

Nie przełączałem się pomiędzy użytkownikami, tylko zawsze wylogowywałem.

Problem jednak udało mi się rozwiązać.

Jak już wspomniałem, był też inny, związany ze startem klienta ZoneAlarm
na ograniczonymi użytkowniku. Objawiał się tym, że gdy mi się udało
zalogować na ograniczonego użytkownika (czyli robiąc to zaraz po
restarcie), otrzymywałem komunikat o problemie z walidacją vsinit.dll
należącego do ZoneAlarm.

Rozwiązaniem tego ostatniego problemu okazało się ponowne włączenie
"Cryptographic Services" (widać musiałem je w przeszłości wyłączyć, żeby
"zabezpieczyć" Windowsa).

Także rozwiązany problem z ZoneAlarm rozwiązał także ten z zamrażaniem
Windowsa w czasie logowania ograniczonego użytkownika.

Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdr.
  Michał.