Menedzery plikow - dziwne zachowanie pod win2000

Autor: marikaz <marikaz_at_nomail.com>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 12:40:29 MET

Witam!

Przyzwyczailem sie korzystac z Windows Commandera. Niestety
w najnowszej jego wersji, tam myslalem, jest blad. Podczas wychodzenia
z programu pojawia sie komunikat:

(MB_OK)
Instrukcja spod "0x........." odwoluje sie do pamieci
pod adresem "0x........"
Pamiec nie moze byc "Read"

Komunikat ten, poza swoim wystapieniem, nie powoduje
zadnych innych konsekwencji. Jest niestety upierdliwy.

Postanowilem wiec zainstalowac inny, rownie funkcjonalny
menedzer 2xExplorer. Jakiez bylo moje rozczarowanie, gdy
okazalo sie, ze i on owe okienko generuje.

Domyslam sie, ze menedzery plikow kozystaja w jakis
specyficzny sposob z zasobow systemu.
Stad moje pytanie: Co, albo jak skonfigurowac
aby pozbyc sie tego okienka?

--
marikaz
marikaz<at>dr.com