Re: problem z instalacją nt 4.0 na compaq sff

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 23:11:42 MET

Użytkownik "Archie" <archie77@go2.pl> napisał w wiadomości
news:cui0ku$3r4$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam serdecznie
> mam problem z instalacją nt 4.o na computerze compaq sff PIII 6,4 gb.
> Probowalem kombinacji ze sterownikami z sp4 w trakcie instalacji przy
> pomocy 3 dyskow instalacyjnych. ustawialem wielkosc partycji dysku
> na ponizej 2048 mb, niestety bezskutecznie. proba z instalacja nt na
> dysku 85o mb wypadla pomyslnie wiec problem zlej plyty czy dyskow
> instalacyjnych raczej odpada. Prosze o pomoc i ew. sugestie

Ale z czym dokładnie masz problem? Może trochę szczegółów byś podał.
Poza tym jak już udało Ci się postawić ten system na innym dysku, to
teraz przekopiuj ładnie partycję z dysku na dysk, powiększ ją, ustaw
jako aktywną i zadaj fdisk /mbr z dyskietki DOS-owej. I będzie hulać.

Pomocny program to BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com (działa bez instalacji na hdd). Tu użyj
"Std MBR" oraz koniecznie "Clear sig", dopiero te dwa polecenia łącznie
zastąpią w pełni działanie fdisk /mbr.

/odpowiadając zmień px na pl/