Re: Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Michal Jacykiewicz <mjac78_at_op.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 22:56:28 MET

Paweł Goleń wrote:
> Powiedz mi, czy jakichś dziwnych praw nie masz na profilach, w
> szczególności na Documents & Settings oraz Default Profile w tymże?

Nie mam zielonego pojęcia. Ja nic nie zmieniałem, nie ruszałem, zresztą
nawet nie wiem jak. Spodziewam się, że jest wszystko nadal "domyślnie"
od instalacji w fabryce. No chyba, że mi jakiś hacker pozmieniał ;)

> Wiem, że to Home i może być problem z zobaczeniem, ale może sobie jakoś
> poradzisz?

Obawiam się, że nie wiem czego szukać.

> Jeśli zwis jest na twardo, to może być jakiś problem ze sprzętem.

Myszką da się ruszać. Dioda dysku mruga. Nic więcej. Normalnie pod
wyłącznikiem jest hibernacja, ale w tym czasie ona już też nie działa.
Sprzętu bym nie winił z dwóch powodów: na normalnym (moim) profilu z tym
komputerem nie było do tej pory żadnych kłopotów. Po drugie, to nie
składak, tylko notebook Compaqa, także nie ma tu (mam nadzieję) żadnego
składnika skorego do awarii.