Generic Host Process for Win32

Autor: mercur <mercur_at_plusnet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 00:10:08 MET

Witam,
Po 2h przeszukiwaniu archiwum w Google, zmuszony jestem jednak napisać.
Mój problem nie jest chyba z tych, na które odp znalazłem w archiwum,.

Po odpalenieu kompa, mam to na ekranie:

Wystąpił problem z aplikacją Generic Host Process for Win32 Services i
zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.

Jednocześnie, padły mi kontrolery audio i wylaczyla sie zapora systemowa
(teraz nie moge jej ponownie uruchomić). Przy probie przeinstalowania tych
kontrolerów audio, pojawia sie blad o nieprawidlowych danych i instalka sie
konczy w polowie. I jeszcze jedno, jak probowalem odzyskac system, mimo ze
chcialem przywrocic go juz na kilkanaście dat wstecz (z roznymi instalkami
ktore mialy miejsce w miedzyczasie), pojawia sie zawsze to samo: nie mozna
przywrocić systemu do tego punktu, bo nie bylo żadnych zmian ( a byly!!!!)
Nie wiem czy te fakty coś łaczy??

1. nie mam robali na systemie
2. probowalem naprawic problemy programem winsockfix.zip, bo myslalem ze to
pomoze, ale niestety, nie w tym rzecz.
3. mam win XP pro

Bardzo proszę jesli to możliwe o jakąś wskazówke w usunieciu tego problmu.
mercur

mercur@poczta.onet.pl