Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Michal Jacykiewicz <mjac78_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 23:16:04 MET

Cześć wszystkim!
   Mam taką dziwną sytuację od niedawna. Na XP Home korzystam z konta z
uprawnieniami administracyjnymi. Dziewczyna ma zamiar zacząć korzystać z
mojego komputera, więc przezornie założyłem jej "limited account" (to
amerykański Windows). Dla sprawdzenia czy wszystko ok spróbowałem się
zalogować i niespodzianka: pierwsze logowanie bardzo długie (ok, pewnie
coś kopiuje, inicjuje pierdu pierdu).
Ale następne już niemożliwe. Jeżeli się wyloguję z mojego konta i
próbuję zalogować na jej, cośtam się ładuje, tapeta się wyświetla i
koniec. Żadnych ikonek na pulpicie, żadnej reakcji na ctrl+alt+del.
Pomaga dopiero wyłączenie prądu. Co ciekawe, jeżeli po zrestartowaniu
zaloguję się najpierw na jej konto, wszystko jest w doskonałym porządku
(no, prawie, ale o tym w innym wątku).
Próbowałem coś wygooglać oraz a także znaleźć na MS Knowledge Base, ale
być może nie dobrałem odpowiednio słów kluczowych, bo nie znalazłem nic
na ten temat.

Spodziewam się, że to jakaś pierdoła jest, no ale ciekawe jaka. Mam w
miarę nowego Windowsa, może parę miesięcy, żadnego syfu nie mam w stylu
Spyware i Adware.

Dlatego wszelkie uwagi mile widzane.
I z góry dzięki za pomoc.

Pozdr.