bład w windows 2000

Autor: Marteno Rodia <marcrodz_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 20:12:59 MET

Mam prawie nowego kompa (tzn. wymieniłem mu pół wnętrzności) i przy
instalowaniu windowsa pojawia się błąd - niebieski ekran z napisem
"IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" coś tam...
Kilka razy zaczynałem instalacje, błąd pojawił się ze 2-3 razy (chyba zawsze
przy sprawdzaniu dysków lub formatowaniu partycji)... W końcu się
zainstalowało, windows jakoś chodził. Zapragnąłem upgradować IE do ver. 6 i
wyskoczył jakiś błąd (że niby jakiegoś składnika nie zainstalował, chociaż
kiedyś ta instalka była ok). Wymyśliłem, że sobie zainstaluje jeszcze raz
windowsa... a teraz znowu ten błąd, co poprzednio i ni cholery...

Ściślej to wygląda tak:

*** STOP: 0x0000000A (0x00820929, 0x... coś tam jeszcze....)
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
*** Address 80466DBD base at 80400000
DateStamp 384d5a76 - ntoskrnl.exe
Nazwa procesu nie zawsze jest ta sama.

O co może chodzić??

Zaznaczam, że:
- to nie RAM - zmieniłem, błąd się powtórzył;
- nie dysk - błąd się również powtórzył

Z góry dzięki za pomoc.

Marcin R