Re: co ja namieszałem w windows 2000...

Autor: zlotowinfo <adminciejejeje_at_jejejego2.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 15:28:56 MET

> sluchaj....
> a moze napisz jaki masz komputer, (najwazniejsza ilosc ramu wlasciwie)
> bo wiesz.. jesli wczesniej miales win98 to 2000 ma troche wieksze
> wymagania....
> moze chodzic, ale tak jak mowisz wszystko bedzie bardzo wolno....
> opisz sprzet i sie zobaczy :)
> pozdro

d800/hdd40/ddr512/gf2
sprzęt ujdzie i windows chodzi bardzo ładnie,
ale uruchamia się o wiele za długo

w pracy mam c300/3/128/integra i odpala się wspominane krótką chwlikę

--
panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii