Re: ustawienia TV-out w Radeonie -problem

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 13:25:21 MET

> No może niezbyt składnie napisałem, ale co ci
> się nie podoba w rozwiązaniach, które podałem ?

tak jak napisales to tez poszlo i chyba teraz bede mial dobrze. U mnie jest
to zakladka "nakładka"->opcje trypu klonowania (cos takiego) i ustawilem-
dla wszystkich to samo. W bestplayer ustawilem ze w momencie przestawiania
na pelny ekran zmienia rozdzielczosc. Myslalem ze to nic mi nie pomoze, ale
przy wychodzeniu z 'pelnego ekranu' wraca mi do poprzedniej rozdzielczosci i
najciekawsze jest to ze nie mam balaganu na pulpicie, wszystkie ikony sa na
swoim miejscu - nie wiem jak to sie dzieje, ale dziala dobrze.

s.