problem z zacinającymi się dokumentami na printserwerze

Autor: Marek Lubiński <maro888_at_nospam.wp.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 10:37:00 MET

Witam,

Mam taki problem. Mam jedną drukarkę, która jest podpięta do printserwera
(w2k_advserv) i co jakiś czas(przeważnie co 2 dni) ktoś wypuszcza jakiś
dokument, który generuje błąd i przywiesza kolejkę wydruku. Nie można na nią
nic drukować, jedynym rozwiązaniem jest usunięcie tego błędnego dokumentu z
kolejki. Wtedy buja pięknie. Ale problem jest taki, że czasem przywiesi się
w nocy i wtedy jest lekki problem.zastanawiam się czy jest jakieś
rozwiązanie (skrypt???) który sprawdzałby czy jakiś dokument jest z błędem i
kasowałby go z kolejki?
Myslalem ze mozna przez windowsowy perfmon, ale coś nie działa. Czy ktoś
może pomóc w tej kwestii?