Re: XP nie kolaboruje z 98

Autor: Dominik <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 07:49:14 MET

Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Nic - IMO masz problem sprzętowy.

Cały sprzęt sieciowy jest przetestowany i sprawny
(karta (wbudowana) z komputera A cały czas działa dostarczając internet,
karta użyta (wśród innych) w B była wyciągnięta z działającego
sprzęta, kroskabel też sprawdzony. Brak konfliktów, sterowniki
od producenta, niby wszystko zgodnie ze sztuką.

>Pingi po adresach IP muszą
> przechodzić.

No, to ja wiem. Tyle, że pomimo muszenia nie chcą :-(

> Zobacz jeszcze, czy na B nie ustawiłeś na sztywno
> transmisji 100 MBit zamiast Auto, może dlatego nie chcą te karty ze sobą
> gadać.

a) użyłem na B kilku kart, w tym setki 3c905B (o czym notabene pisałem)
b) przy podłączanej dziesiątce próbowałem na sztywno na obu kartach wymuszać
10 półdupleks, 10 full duplex i żopa nadal

Zastanawiam się jeszcze, czy zabawa z netsh na XP może pomóc?
(http://support.microsoft.com/?kbid=299357)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP