Re: co ja namieszałem w windows 2000...

Autor: zlotowinfo <adminciejejeje_at_jejejego2.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 22:42:39 MET

> Przyjacielu, o co Ci chodzi? Nic nie napisałeś, żadnych szczegółów.
> Że system zwalnia, to pewnie jakieś badziewie poinstalowałeś i masz.
> Format c: powinien skutecznie pomóc.
>
> I wytłumacz czytelnikom grupy o co Ci chodz dokładnie, będziemy mogli Ci
> pomóc wtedy.

w tym sęk że niebardzo znam windows 2000
i nie wiem co powinno się odpalać a co nie

nie wiem za bardzo co mam powiedzieć
więc może coś powiedzą za mnie te dwa zdjęcia
autostart service'ów
http://zlotow.host.sk/w2k1.gif

procesy w systemie:
http://zlotow.host.sk/w2k2.gif

--
panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii