Re: WinXP a partycja Win98?

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 14:11:15 MET

Zjak <zj.47WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):

> Mam problem, o którym już ponizej pisałem, ostatni 4.02., a mian.kupiłem płyty
> CD na Allegro nagrane w Win98, a ja mam WinXP i nie mogę ich zainstalować,mało
> się na tym znam. Ktoś inny u siebie próbował i tez nie mógł.

To ze plyta jest nagrana pod widnows 98 to nie ma nic do rzeczy, moze byc i
nagrana pod linuxem - raczej cho dzi o to co ci sie nie uruchamia itp

> W związku z tym mam pytanie /bo ktos mi podpowiedział/czy jest możliwość insta-
> lacji u mnie na jakiejś wolnej partycji systemu Win98 mimo iż mam WinXP.
> Bo między tymi którzy mają trochę o tym pojęcia są rozbieżne opinie.

To widocznie srednie maja o tym pojecie - da sie, instalujesz win98, znika ci
mozliwosc wyboru systemu itp - nie panikowac, zreperowac:
http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_repair_9x.htm

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl