Re: domyslne logowanie w xp

Autor: Przemysław Grandos <jimi23_at_acn.waw.pl>
Data: Tue 08 Feb 2005 - 00:16:41 MET

Dnia Mon, 7 Feb 2005 15:08:48 +0100, Glikogen napisał(a):

> Witam
>
> Jak ustawic domyslne logowanie w xp po starcie kompa?
> Mam 2 konta (jedno bez hasla) i chcialbym aby po wlaczeniu komputera
> automatycznie logowal sie na to konto bez hasla.
>
> Glikogen

W kluczu :
HKLM:\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon dodaj dodaj
2 nowe wartosci
AutoAdminLogon 1
DefaultPassword costam - w twoim przypadku puste ale ten ciag musi, oraz
DefaultUserName zmien na nazwe uzytkownika ktorego chcesz automatycznie
logowac.

Pozdrawiam.

Grandos Przemysław