classpath

Autor: duzy <piotrko_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 17:06:53 MET

Próbuje ustawić zmienną CLASSPATH pod windowsem xp.
Poszukałem na google i znalazłem parę metod.
- system -> zmienne środowiskowe -> nowa i tu są dwie opcje, można dodać do
zmiennej ogólnej albo użytkownika
- wpisywałem w autoexec.bat, mimo że podobno to metoda do win98
- znalazłem że można też edytować classpath w rejestrze ale było zbyt
ogólnie więc nie próbowałem.
Próbowałem dwa pierwsze sposoby, na różne odmiany ale nie działa!
Niech ktoś mi napisze dokładnie kropka w kropkę jak dodać do classpath-a
przykładowy plik pg74.jdbc3.jar (to jedyna rzecz jaką potrzebuje w
classpath - u), znajdujący się w katalogu c:\classpath bo już mnie szlak
trafia.

Pozdrowienia Duzy