Active Directory; 2003 - laik pyta

Autor: tycztom <tycztom-bez-tego_at_volt.iem.pw.edu.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 16:02:41 MET

Zmieniłem 'grupy robocze' na 'domeny'. Wszystko OK, tyle, że po
zalogowaniu do domeny np. WinXP tworzy nową tożsamość - zmienia pulpit
itd.Jest to dosyć uciążliwe. Można to jakoś obejść?

Druga sprawa. W konfiguracji Active Directory zakładam obiekty "OU".
Wszystko działa. Jest tylko jeden problem. Wydaje mi się, że "OU" nie jest
jednostką browsingową i np. klient WinXP nie zobaczy tych pięknych
katalogów "OU", które specjalnie po to założyłem. Zobaczy je natomiast np.
user, który ma W2k server /a są tacy :)/. Jest jakaś aplikacja,
przystawka, cokolwiek, która umożliwi klientom z WinXP, Win98 poruszanie
się poo obiektach "OU"???

Pozdrawiam
tycztom