Re: Szyfrowanie zawartosci

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 07 Feb 2005 - 13:17:31 MET

On Mon, 07 Feb 2005 13:02:47 +0100, Costa wrote:

> Opis sytuacji:
> komp, dwa dyski
> a) win98+w2k
> b) w2k
>
> czy jest jakis soft, ktory uniemozliwilby odczyt
> danych z dyskow gdyby zamontowac je na innym kompie
> (na ktorym jest zainstalowany w2k/xp)?
> Chodzi mi tylko o dane na w2k.

Bez problemów - PGP Freeware (do wersji 6.0.2i jest też darmowy PGP Disk).
Jeśli chcesz możesz zainteresować się programami firmy Utimaco (SafeGuard
itp.)
Oba te programy działać będą (najprawdopodobniej) także pod Win98.
Jedynym problemem jaki musisz "obejść" jest bezpieczne przechowywanie
kluczy w przypadku PGP - proponowałbym USB Disk i zabezpieczenie klucza
porządnym hasłem.
EFS nie polecam ... za mało elastyczny jest jak dla mnie.

--
Pozdrawiam
Piotrek