Exchange nie wstaje

Autor: Andrew <andrewnospam_at_business.kielce.pl>
Data: Sun 06 Feb 2005 - 23:09:24 MET

Czesc
Mam spory problem , kilkakrotnie juz z powodu braku miejsca na dysku ,
demontowały sie mailbox store i public folder , niestety po ostatnim razie
nie dają sie zamontowac , komunikat "za mało miejsca " ale miejsca jest
wystarczajaco , po restarcie nie ma dysku M a w logach jest komunikat ze nie
moze znalesc kolejnego pliku .log , uzytkownicy maja swoje pst , wiec
wiadomości nie stracą , nie mam backupu plików bazy danych exchange , co
powinienem zrobic najpierw ??? prosze o rade
Pozdrawiam
Andrew