Karta TV i kiepska wydajnosc po upgrade grafiki

Autor: Marcin M. <xpascal_at_klub.wesolego.spammera>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 18:13:44 MET

Posiadam Durona 800/640MB RAM/4x40GB SCSI, Win2000pro SP4, DirectX 9.1
oraz kartę przechwytywania wideo Leadtek WinFast TV XP (chipset 878).
Poprzednio korzystałem ze starej karty grafiki Asus 3000 (Riva 128 tv
in, tv out) i na tej karcie działało bardzo dobrze. Przechwytywanie
wideo działało z TV od razu do divx4.12 z rozdzielczością PAL, 25 fps
deinterlaced, żadnej klatki nie zgubiło na kilkugodzinnym nagrywaniu,
uzycie procka max ok 90% ale nigdy 100.
Zmieniłem kartę grafiki na Nvidię GF FX 5200, 64 MB, BIOS 4.34.20.56.00,
sterowniki 6.6.9.3 ze strony Nvidii. Teraz wydajność zgrywania wideo
spadła tragicznie - max 20 fps przy znacznie mniejszej rozdzielczości
CIF do MPEG1, o divx mogę pomarzyć tylko.
Wydajność wyświetlania grafiki wzrosła co najmniej dwa razy (to widac
nawet w tej samej aplikacji go oglądania TV) ale samo zgrywanie to tragedia.
Rozdzielczość 1024x768x24 85 Hz w obu przypadkach, aplikacja pracuje w
oknie (nigdy fullscreen).
Pod Linuksem chodzi _dużo_ lepiej (25 fps PAL do xvid plynnie).
Co jest nie tak w konfiguracji win 2k?
P.S. sterowniki do karty tv już po upgrade w obu przypadkach,
konfiguracja programu WFTV jest taka sama na obu kartach.

Marcin