Re: Network Load Balancing w2k3

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 14:39:40 MET

kris <kris@rulez.pl> napisał(a):

> napisalem tego posta po przeczytaniu ponizszego fragmentu (chyba z stron
> MS):

(...)

> natomiast wydawalo mi sie ze sesja nie moze byc wspoldzielona pomiedzy
> nodami,
>
> ale z tego co piszesz to bylem w bledzie, czy tak?

Z dogadywaniem sie rpzez siec tak zawsze jest, nie nie byles w bledzie:
1. Zestawienie sesji SSL wymaga zaangazowania jakis zasobow
2. Jezeli klient bedzie nawiazywal wiele sesji na roznych serwerach to bedzie
angazowal na kazdym te zasoby w celu rozpoczecia sesji itp
3. z tego wynika ze najlepiej jak klient jak juz zostanie przydzielony do
ktoregos noda to powinien sie go trzymac. Jezeli podlaczy sie do nowego noda
to znowu bedzie nawiazywal cala sesje SSL od nowa

Tak ze z tego punktu widzenia lepiej jest trzymac klienta jak juz raz
przyjdzie przylepionego do jednego serwera

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl