Re: /winnt

Autor: jasio kiler <brafik_at_poczta.onet.pl.hell>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 14:11:48 MET

> Ale jakoś się do systemu spod tej Konsoli logujesz - czyż nie?? A to
> jest możliwe tylko jeśli Konsola widzi jego rejestr.

niestety nie mam, po uruchomieniu konsoli nie loguje sie, mam dostep do
partycji ale nie wpuszcza mnie do zadnego katalogu (NTFS)
diskpart pokazuje prawidlowo, przy map pierwsza linijka ktorej nie
rozumie to:
? 0MB \device\harddisk0\Partition0, pozostale linijki wydaja sie ok

> Robiłeś chkdsk - były jakieś komunikaty o znalezionych błędach? Są
> jakieś pliki FOUNDxxx.CHK? Może tu trzeba szukać przyczyny problemów.

chkdsk przy kazdym skanowaniu na poczatek wyrzuca 3 razy:
chkdsk wykonuje dodatkowe sprawdzanie lub odzyskiwanie... a potem
wszystko jest ok