Re: WinXP i brama domyślna.

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 11:39:54 MET

Użytkownik "kazik" <kazik@kazior.org> napisał w wiadomości
news:cutdm3$h73$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Na tym interfejsie gdzie ma byc brama wpisuje się wszystko tak jak ma byc
> w GUI ustawień sieci, na drugim już trochę trudniej. W GUI nalezy podać
> adres IP i maskę sieci a bramę podaje się poprzez dodanie trasy do tablicy
> routingu w linii poleceń.
> Powiedzmy że adres IP na tym interfejsie jest 192.168.1.10 maska
> 255.255.255.0 a następny hop (owa brama) ma adres 192.168.1.1. Z tego
> wynika że chcemy dostać się do hostów w podsieci 192.168.1.0 z interfejsu
> 192.168.1.10 poprzez 192.168.1.1
> wpisujemy zatem w CLI:

> [...]

No i nic to nie dało.
Dodałem teraz SP2, zresetowałem wszystko jak napisał Michał (w SP1 nie ma
polecenia 'netsh winsock reset') a brama domyślna lata jak dziwka po
interfejsach.

Mam wrażenie, że jest taka praca możliwa tylko i wyłącznie na windowsie XP
bez jakiejkolwiek 'poprawki' :-(

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.