Re: Xp i boot menu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 23:34:57 MET

Użytkownik "Czarkowski" <cezaryplewkaUSUN@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cuslln$ial$1@inews.gazeta.pl...

> Najlepiej jak masz jedną partycję NTFS i wolne miejsce na dysku. To
> wtedy mniej więcej można to zrobić tak:
> 1) utworzyć partycję podstawową FAT32 aby z dyskietki startowej win98
> była widoczna jako c:
> 2) z dyskietki startowej win98 wystartować komputer,
> 3) "format c:" i "sys c:" i być może ustawić partycję jako aktywną
> 4) programem MBRWORK zapisać pierwszy sektor utworzonej partycji do
> pliku bootsect.dos
> 5) w boot.ini dopisać C:\bootsect.dos="Dos 7.0"
> jeśli coś pomiąłem to może mnie ktoś poprawi.

Nic nie pominąłeś. Może poza jedną uwagą - żeby uruchomić XP trzeba
ponownie pierwszą partycję ustawić jako aktywną. Aha, partycję
podstawową FAT32 pod to Win98 można utworzyć albo spod XP, albo jakimś
3rd party programem partycjonującym. Fdisk się do tego nie nadaje.

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/