Re: Pilna sprawa - aktywacja XP

Autor: Guzi <guzi007_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 20:23:17 MET

> Aktywajcja przez telefon o tej porze jest jak najbardziej aktywna - nie
> chcialo ci sie nawet sprawdzic :(

To dobrze, powiedz jak tego dokonać, bo ja to musze wytłumaczyć kolesiowi.
Opisz jak możesz w krokach. (sytuacja gdy zablokowany jest system). Pod
jaki numer musze dzwonić (0800, 0801 czy niestety jakiś warszawski numer).
Co mi będzie potrzebne jak będe dzwonił - serial itp. i z kąd to wziąść. A
nie dało by się tego obejść jakoś crackiem, zawsze by było szybciej.