Pilna Sprawa - aktywacja Xp

Autor: Guzi <guzi007_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 20:11:54 MET

Na pewno cos podobnej treści jest w archiwum ale jakoś nie mogłem znaleśc.
A więc zadzwonił do mnie znajomy i mówi że ma problem z
aktywacją. Przez jakiś czas olewał aktywacje do momentu, aż mu się nie
chce system włączyć. I ja mam mu teraz pomóc przez
telefonicznie. Mógłbymi ktos opisać krok po kroku jak to zrobić. Windowc
jest legalny ale jemu nie chce się dzwonić. Czy można
aktywować przez internet jak system już się nie chce włączyć? Są może
jakiś (nielegalny dodatek) itp. - to by było najlepsze rozwiązanie bo musze
to zrobić teraz a aktywacja przez telefon o tej porze jest raczej
nieaktywna:/