Re: niebieska czcionka

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Feb 2005 - 02:13:05 MET

Michał Biek <mb[7-]@2.pl> napisał(a):
> Ciekawa "gumność" poglądów.
> vide: "Każdy plik może być skompresowany więc nie ma sensu podawać tu
> nazw."
> Nie przypadkiem uparłem się na ustalenie niebieskich. Bo wtedy mozna
> pisać, czy mozna je kasować, czy nie :-) A tak co? Skompresowane to nie
> wolno ruszać?

Nie widzę żadnej gumowości. Nie napisałem, że nie wolno. Napisałem tylko, że
nie można zakładać, że można sobie zawsze bezkarnie kasować wszystko co jest
skompresowane.

> Tak jak ja mówię/mówiłem, że dllcache to "śmieci". Tylko mi nie mów, że
> niebieski=śmieci. Wyjaśniłem Ci przeciez logikę mojej 1 Re:

Przecież to nie ja powiedziałem, że niebieski to śmieci. Poza tym dllcache
to nie są śmieci jeśli korzystamy z ochrony plików.

> Zatem na jakiej podstawie chcesz dowodzić albo obalać cokolwiek? Tu jak
> sam zauważyłeś należy podać "na tacy". I ja próbowałem to zrobić ustalając
> ewent. nazwy bluefolderów/plików.

To zrobiłeś później.

> To, że wzorki i definicje, schematy itd. można "wykuć na pamięć" i do tego
> są one od siakiegoś czasu const. A w systemie np. XP wiele zależy m.in. od
> "nieprzewidywalnych" działań i pomysłów danego użytkownika :-) To drugie
> wymaga IMO trochę więcej wyobraźni i swobody ...

No właśnie! O to cały czas mi chodzi. To, czy plik jest śmieciem nie zależy
od tego, czy jest skompresowany.

> I tu błąd - nic nie mam skasowane, ino przeniesione na Dysk:Kopie.
> I chyba czytać dokładnie Ci się znowu nie chce, bo nigdzie nie napisałem,
> że należy je skasować. Określenie "śmieci" jest popularną definicją dla
> plików/folderów, które można, ale nie musi się usuwać. IMHO nawet lamer
> zrozumiałby to, bo jest to intuicyjne (domyślne).
> OT i tyle w spr.

Ale ja to tak właśnie zrozumiałem. Wcalnie nie myślałem, że chodziło Ci o
przymus kasowania. Chodziło mi o to, że te pliki mogą być potrzebne, to
zależy do użytkownika. Niektórzy np. boją się poprawek i chcą mieć możliwość
ich odinstalowania.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/