Re: XP i zmiana plyty g³ownej

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 22:56:56 MET

U¿ytkownik "-=\Pioter/=-" <piotr_k_nospam@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:6b3111ha7emtoge4r9pcsm3vs4ds97ehpk@4ax.com...
> Mam plyte g³owna na chipsecie VIA, a planuje wymienic na plyte na
> nForce3. Czy jest szansa bez calkowitej reinstalacji systemu, podniesc
> XP na nowej plycie ? Pamietam z czasów Win98 ze taka operacja
> powodowala mase komunikatow bledów, ale system sam znajdowal
> sterowniki do nowych urzadzeñ po autodetekcji i po kilku restartach
> system dzialal juz OK. Czy jest to mozliwe w XP ?

Mo¿liwe ¿e siê uda, ale nikt Ci tu nie powie, ¿e tak.
Ale jest pewien sposób - pokieruj siê tym opisem:
http://xp.freshsite.pl/art/klonowanie_windows.html
- tylko koniecznie przeczytaj wcze¶niej to:
http://tinylink.com/?EnJxv5XIKf .

Innym rozwi±zaniem jest to jakie proponuje Microsoft:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;249694

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/