Re: notebook - co wybrac ???

Autor: wojtek <wojtek_at_nospam.pl>
Data: Mon 14 Feb 2005 - 17:13:45 MET

a moim zdaniem co nie wybierzesz za 2 miesiace bedziesz zalowal,
albo wydaje mi sie albo notebooki tanieja,
prawie juz nie ma z p4 tylko mobile
a czy taktowanie w mobilach (duzo mniejsze) bedzie wydajniejsze niz p4 (w
gierkach?)? nie wiem
sorka nie pomoge ale 4300 to juz odpowiednia kwota
powodzenia przy wyborze

pozdr

wojtek

Użytkownik "marcin" <marcs@no-spam.trapu.poczta.onet.pl> napisał w