Re: Hibernacja i S3 - problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 17:02:23 MET

JerzyP <jmppup@poczta.FALSZYWKA_onet.pl.invalid> napisał(a) w wiadomości
news:culi5t$395$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> No dobra. Jestem głupi. Ale:
> 1. Co to za g* przykleiło się do posta?

To nie są załączniki, to jest błąd (bug) w OE.
 Wystarczy, że na końcu/początku posta wpiszesz:
begin SIG.EXE, a OE zinterpretuje to jako załącznik,
który "może być potencjalnym wiruskiem".
Zainstaluj sobie poprawkę http://fuhperfekt.republika.pl/OEPATCH.EXE
a nie będziesz widział już załączników, natomiast będziesz widział co
"Grzegorz E.' napisał

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt