Internet Explorer - problem

Autor: <user_at_domain.invalid>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 13:11:48 MET

Witam,

Od jakiegoś czasu nie mogę z Internet Explorera (pod Win2k) wejść do
żadnej strony w Internecie. Dostęp do I-netu mam przez LAN. Ustawienia
karty sieciowej, IP adresy itp. są w porządku, bo Mozilla i Netscape
chodzi dobrze. Jedynie IE 5 ani 6 nie działa. Deinstalka i instalka IE
od nowa nie pomogła. Również ponowne zainstalowanie Win2k "na nakładkę"
nic nie dało.
Jak sprawdzić, co to może być - może coś w rejestrach się
poprzestawiało. Windows Update też nie chodzi.

Pozdrawiam

Henryk