Zaszyfrowane pliki windows xp-Problem

Autor: Adrian <abyrdy_at_tlen.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 13:06:01 MET

Witam
Mam problem: Miałem windowsa xp proffesional i miałem na dysku c dane które
przeniosłem na dysk d ponieważ potrzebowałem sformatować dysk c i
zainstalować na nowo windowsa xp proffesional. Okazało się że pliki te były
zaszyfrowane systemem windows i teraz na nowym systemie nie da sie ich
otworzyć: wyskakuje: odmowa dostępu
Aha we właściwościach nie da się wyłączyć teraz tego szyfrowania z tego
nowego systemu.
Czy jest jakaś możliwość odszyfrowania danych z nowego systemu ? może jakimś
programem ?
Proszę o pomoc

Z góry dziękuje