blad loowania do domeny (jak mam polaczenie z serwerem)

Autor: wojtek <wojtek_at_nospam.pl>
Data: Sun 13 Feb 2005 - 01:02:02 MET

Witam,
czy moze ktos mi wyjasnic i pomoc co moge zrobic (i skad to sie wzielo),
mianowiecie

przy podlaczonej sieci (serwer NT 4.0) komputer bedacy w domenie (winXP)
wyswietla mi komunikat
[komunikat logowania]
System windows nie moze polaczyc sie z ta domena, poniewaz albo kontroler
domeny jest wlaczony lub z innej przyczyny, albo nie znaleziono konta tego
komputera. Sprobuj ponownie pozniej. Jesli ten komunikat bedzie sie
powtarzac, popros o pomoc administratora
---------
jednak jesli odlacze siec] zaloguje sie do tego kompa lokalnie a potem do
domeny - jest ok - podlaczam kabelek -> i pracuje w domenie bez
ograniczen...

czy da sie to jakos naprawic - bez koniecznosci ponownej rejestracji
komputera w domenie?

byc moze pomocna bedzie - moim zdaniem - prawdopodobna przyczyna -
mianowicie dolaczylem do domeny ten wlasnie komputer - jednak mial on nazwe
taka jak juz istniejacy komputer (w chwili dolaczania nie zalaczony) -
przypadek.... albo sabotaz :-),
mniej wiecej od tej chwili zaobserwowalem ze na tym drugim podobna sytuacja
wystapila - jednak tu bez zastanowiena wypisalem z domeny i wpisalem pod
inna nazwa - wydaje sie ze teraz jest ok, ale moze jest prostsze wyjscie..

proszac o pomoc

pozdrawiam

wojtek