Re: word i jezyk

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 20:25:08 MET

"piotrek" <ps3udo@poczta.onet.pl> wrote in message
news:5878.00000100.420e2b1a@newsgate.onet.pl...
> Hi, mam taki problem pracuje na kompie pracuje a tu niz tad ni zowad
zmienia mi
> sie jezyk tzn ni to ze sie z mienia na calosc klawiatury i na calosc
sprzetu
> tylko jak pracuje to na wordzie zamias z jest x a zamias x jest z i inne
takie
> przyklady czasami tak mam w gg ale po restarcie jest wpzasiu a na wordzie
nie po
> restarcie to samo :( pomozcie.

Witam!
Rozwiązanie jest następujące: Settings > Control
Panel > Regional and Language Options > Languages > Details, usunąć
wszystkie klawiatury pozostawiając tylko polską programisty. (z autopsji)
To dla wersji anglojęzycznej systemu Windows XP, ale mam nadzieję, że bez
problemu znajdziesz polskie odpowiedniki.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl