Re: Mam dosc ICS

Autor: Coder <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 17:40:15 MET

On Thu, 10 Feb 2005 23:18:35 +0100, Tomasz Onyszko
<T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote:

> To ze klient Cisco to wtorna rzecz - pytanie czy masz w nim zaznaczona
> taka mala opcje zeby laczyl sie poprzez NAT (u mnie z maszyny virutalnej
> na VPC lacze sie klientem Cisco przez 3 bramki rozne z ktorych kazda
> NATuje adresy)

Mialem tak ustawione, jak zwykle pomoglo cos co pomaga w windowsie
po ustawieniu ICS zresetowalem maszyne :)
Kurde, czemu system serwerowy ciagle musi miec resety, nie rozumiem tego.
a Najlepsze jesty w ksiazce Helionu Administracja Win2k3 zadania
administratora
restart serwera raz w tygodniu.