POMOCY padł dysk

Autor: Adam P <adamleon_at_interia.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 08:41:00 MET

Witam

Przeszukałem juz całe google ale to nie rozwiązało mojego problemu.
Wyjąłem dysk z zainstalowanym win2000 (2 partycje na NTFS) do innego
komputera i zrobiłem mu scan disk. Podczas skanowania tego dysku pokazał się
komunikat że wystąpił błąd i zawiesił się komputer. po resecie juz dysku
windows nie widzi, w biosie pokazuje go ( Maxtor 40 GB). Przy starcie kompa
pokazuje sie komunikat "Secondary master disk fail". Próbowałem już
wszelkich programów pod windows do odzyskiwania danych ale żaden nie widzi
dysku. Widzi go jedynie Partition Magic startowany z dyskietki ale pokazuje
że są błędy ale nie pozwoliłem mu ich naprawić żeby nic nie popsuł. Ze
startu z dyskietki widzi też dysk program Acronis Recovery Expert jako dysk
Unallocated, ale nic z niego nie moze odzyskać, inne programy polecane na
grupie nie widzą dysku ani pod dosem ani w windows.

Jak moge odzyskać dane??
Z góry dzięki za pomoc

Adam P.