Połączenie VPN ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 13:16:49 MET

Cześć.
Już straciłem cierpliwość.
Zaistniała potrzeba łączenia się z domu do pracy na jeden z kompów
ustawionych za NAT'em.
Router skonfigurowałem. Przepuszcza port PPTP na ten pecet.
Na kompie z WinXP Prof uruchomiłem połączenia przychodzące kreatorem.
Niestety łączności brak. Więc dla testów w pracy z innego kompa zestawiam
VPN
w sieci lokalnej i też nic. Wydaje mi się się że wszystko jest O.K
skonfigurowane, a tu nic.
W domu mam dwa pecety i tam dla tych samych ustawień połączenie się
zestawiło.
Czy u mnie w pracy router blokuje rych PPTP w sieci lokalnej, jeśli tak to
jak to sprawdzić
i odblokować. Jest to prosty Digitus.
Aha. zaparo też są odpowiedznio ustawione, zarówno win jak i antywira.
Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

Pozdrawiam
Paweł