Win 2003 server jako server wydruku

Autor: PiKo <moj_login_at_o2.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 15:30:24 MET

Witam, mam bardzo laickie pytanie, ale dla mnie dosc istotne

Jest sobie siec na win 2003 server z AD, i w tej sieci kilka kompow z
podpietymi drukarkami. Drukarki te sa udostepnione w sieci. Sprawa
polega na tym, ze nie moge w zaden sposob ustawic centralnego
zarzadzania drukarkami z poziomu servera, usluga serwera wydrukow jest
wlaczona, ale nie wiem jak podlaczyc i udostepnic przez server drukarke
na odleglym kompie w taki sposob, zeby server kontrolowal kolejke
drukowania. Kompy klienckie to stacje z xp pro. prosze o wszelkie
wskazowki, ew, jakies materialy, linki itp. (google juz przerabialem i
nic nie moglem wyszukac - moze zle szukalem)

Piotr