usb pendrive i undelete jakies do tego ?

Autor: dzidek <dzidek_at_dzidek.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 12:05:10 MET

Sorki ze tutaj walne z takim pytaniem ale nie wiem jaka grupa do tego
najlepiej pasuje.
Skasowalem sobie na pendrive na usb pliczek no i teraz suma pozostalych
plikow na penie nie zgadza sie z roznica jego calkowitej objetosci. Tzn
pokazuje mi ze wolnego miejsca jest jeszcze 5,5 mb a tak na prawde zajete
jest na nim 30 mb przy calkowitej pojemnosci pena 128 mb , skasowalem jeden
duzy plik i potrzebuje jakiegos utilsa darmowego ktory odzyskuje z usb
skasowane dane.
Z gory dzieki z jakiekolwiek sugestie.

ps. ukryte pliki tez sa widoczne, sprawdzilem wszystko

--
"...trudno docierają prawdy banalne, równo ale specjalnie,
nacieki wapienne to jednak nie dyjament..." - Staszewski