Re: Niemozliwe zalogowanie ograniczonego uzytkownika

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 09:20:47 MET

Michal Jacykiewicz wrote:

> Spodziewam się, że to jakaś pierdoła jest, no ale ciekawe jaka. Mam w
> miarę nowego Windowsa, może parę miesięcy, żadnego syfu nie mam w stylu
> Spyware i Adware.

Powiedz mi, czy jakichś dziwnych praw nie masz na profilach, w
szczególności na Documents & Settings oraz Default Profile w tymże?
Wiem, że to Home i może być problem z zobaczeniem, ale może sobie jakoś
poradzisz?
Jeśli zwis jest na twardo, to może być jakiś problem ze sprzętem.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl