jak zamknac prog ktory jest w pasku zad?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 19:42:58 MET

witam

w pasku zadan obok zegara mam aktywny program ktorego nie moge zamknac w
zaden sposob (nie wiem jaki to jest proces) czy jest jakis inny sposob?

Teraz dokladnie o co chodzi. Chcialem wydrukowac doc, ale zmienilem zdanie
wiec w pasku zadan jest ikona drukarki, a w tym doc ktore czekaja do druku.
Zrobilem anuluj ale nic nie pomaga. Pokazuje ze 'usuwa doc z drukowania' i
to wszystko - nie znika. To natomiast powoduje ze nie moge drukowac innych
doc ktore czekaja w kolejce bo ten jeden ktory niby jest usuwany blokuje
reszte. Jak zamknac ten caly menadzer drukowania ??

win2k

s.