problem ze skryptem cmd grepujacym logi IIS

Autor: kris <kris_at_rulez.pl>
Data: Mon 31 Jan 2005 - 10:05:26 MET

witam,

pisze na grupe bo juz duzo czasu stracilem i nie udalo mi sie tego
uruchomic,

musze przegrepowac pod w2k3 duuzo backupowych logow IISowych

jedna porcja logow znajduje sie w jednym katalogu i zawiera pliki numerowane
rosnaco
(ex04120100.log, ex04120101.log ... ex04120122.log)

chcialbym za pomoca skryptu cmd automatycznie przegrepowac wszystkie pliki w
jednym katalogu

korzystam z grep.exe oraz z petli FOR,
niestety mam oproblem z prawidlowa skladnia tego wszystkiego:(
help dla FORa jakos nie rozwiazal moich problemow

z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam
kris