Przeniesienie profilu użytkownika lokalnego na serwer.

Autor: Andrzej W.\(usun __nospam__\) <awa_wp__nospam___at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 11:12:15 MET

 Witam,

Chciałbym przenieść profil użytkownika z komputera lokalnego (XP prof.) do
domeny.
Niestety tracę po drodze hasła w Outlook Express. Czy jest jakiś sposób by w
miarę automatycznie i bez strat to wykonać?
Ja jako administrator lokalny wchodzę w ustawienia profili, wybieram profil
użytkownika i kopiuję go do serwera zmieniając "pozwolenie na używanie" na
użytkownika domenowego.
Próbowałem też "kreator transferu plików i ustawień" ale efekty były jeszcze
gorsze.
Pozdrawiam,
Andrzej.