OE - czytanie poczty bez sciaganych zdjec

Autor: Klipers <klipersBEZDUZYCHLITER_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 14:56:42 MET

Witam mama maly problem - chcialbym zablokowac w OE mozliwosc sciagania
zalaczonych do tresci obrazkow2 - chodzi mi o to co program sciaga przez
port 80 gdy czytam wiadomosc - najczesciej sa to zdjecia. Wiem ze istnieje
mozeliwosc zdefiniowanie to np na firewall ale to odpada - czy w samym
programie mozna to jakos zrobic nieprzestawiajac czytania wiadomosci jako
tekst.

Thanx
klipers